Profilis
Laura Maya y Rosiers mokėsi baleto Antverpeno Karališkojoje baleto mokykloje 2006–2014 m. Vėliau baigė Miuncheno aukštosios muzikos ir Teatro mokyklos baleto akademiją, kur įgijo šokio meno bakalauro laipsnį (2016). 2012 m. dalyvavo Bjarico tarptautiniame klasikinio šokio konkurse ir laimėjo bronzos medalį. Tarptautiniame šokio konkurse „Tanzolymp“ (2014) Berlyne pelnė IV vietą ir stipendijas stažuotėms Miuncheno baleto akademijoje (Vokietija), klasikinio šokio mokykloje „Goh Ballet Academy“ Vankuveryje (Kanada) ir Vašingtono baleto mokymų programoje (JAV). Ne vienerius metus dalyvavo Londono Karališkojo baleto mokyklos vasaros kursuose, kur triskart pelnė apdovanojimą už ypatingus pasiekimus (2012, 2013, 2014).
Baigusi studijas dirbo įvairiuose Europos teatruose – Flandrijos Karališkojo baleto trupėje Antverpene (Belgija), Linco (Aukštutinės Austrijos žemės) teatre (Austrija), Bavarijos valstybinės operos baleto trupėje (Vokietija). Nuo 2018 m. – Estijos nacionalinio operos teatro baleto trupės šokėja, nuo 2020 m. – solistė. Tarp ryškiausių čia sukurtų vaidmenų – Ana Karenina („Ana Karenina“, chor. Marina Kesler pagal D. Šostakovičiaus muziką), Snieguolė (T. Kocsako „Snieguolė ir septyni nykštukai, chor. Gyula Harangozó), Džuljeta (S. Prokofjevo „Romeo ir Džuljeta“), Alisa („Alisa stebuklų šalyje“, chor. Gianluca Schiavoni), Blanša, Stela („Geismų tramvajus“, chor. Annabelle Lopez Ochoa), Mėlynosios paukštės pas de deux, Dosnumo fėja, Raudonkepuraitė (P. Čaikovskio „Miegančioji gražuolė“), Sniego karalienė, Cukruotų slyvų fėja, Klara (P. Čaikovskio „Spragtukas), pas de trois, Mažoji gulbė, Rusų šokėja (P. Čaikovskio „Gulbių ežeras“), valstiečių pas de deux, Antroji vilisa, Žizel (A. Adamo „Žizel“), Gamzati (L. Minkaus „Bajaderė“), Medora, Odaliska (A. Adamo „Korsaras“), soliniai vaidmenys diptike „Atviros durys / Suite en blanc“ (chor. Katarzyna Kozielska ir Serge Lifar) ir kt.
2020 m. pelnė Estijos baleto sąjungos apdovanojimą kaip ryškiausia baleto šokėja, 2021 m. – Estijos draugijos fondo Klaudijos Maldutis apdovanojimą perspektyviausiems menininkams.
Klaipėdos festivalis ant marių kranto: apie maištingą žmogaus prigimtį ir permainingą likimą vėl pasakos „Carmina Burana“
Dirigentas Martynas Staškus: visų mėnulio, kaip ir „A la luna“, paslapčių atskleisti neįmanoma
RĖMĖJAI
© 2020 Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras.
Visos teisės saugomos įstatymų