Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Repertoire page event cover image

Repertuaras ir bilietai

05.17

18

30

Šokis
Iškilmingas baleto gala koncertas

Pirkti bilietus

Lietuvos narystės Europos Sąjungoje 20-mečiui

Įvairiapusėje ir dinamiškoje šio iškilmingo baleto gala koncerto programoje, skirtoje pažymėti naujų Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rūmų atidarymą ir sykiu teatro baleto trupės naujo raidos etapo pradžią, susitiks ne tik įvairių šalių šokio menininkai, vedantieji baleto solistai iš trijų Pabaltijo nacionalinių operos ir baleto teatrų bei pripažinti choreografai. Šioje šokio puotoje nenuspėjamai jungsis ir maišysis įvairios klasikinio ir šiuolaikinio šokio formos, skirtingų šokio mokyklų, kūno judesio praktikų bei kultūrinių tradicijų įtakos.
Naujojoje KVMT didžiosios salės „Jūra“ scenoje pasirodys buvę Nyderlandų šokio teatro (NDT) – Hagoje įsikūrusios šiuolaikinio šokio trupės – šokėjai Chloé Albaret ir Olivier Coëffard’as iš Prancūzijos, taip pat Barselonoje šiuo metu įsikūrę šokio menininkai Clémentine Telesfort ir Lisardas Tranisas, savo kūryboje plėtojantys kūno judesius ir kūno kalbą kaip komunikacijos priemones, iš kurių jie kuria vaizdinius, personažus ir istorijas. Visų šių šiuolaikinio šokio menininkų dėmesio centre – čia-būtis, kūnas kaip dramaturgijos įrankis, kasdienybė, pakylėta iki pasąmonės poetikos.
NDT šokio menininkų bendruomenei šalia Olivier Coëffard’o miniatiūros „Playground“ (premjera 2018 m. NDT II projekte „Switch“) ir Parvaneh Scharafali „Bidad“ (2023, premjera festivalyje „Les Hivernales“) šioje programoje taip pat atstovaus buvusio NDT II ir NDT I trupių šokėjo Iváno Pérezo šokio spektaklis „Flesh“ (2011, premjera NDT II), kuris 2022 m. buvo pastatytas ir Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT). Duetą iš šio spektaklio atliks LNOBT baleto trupės vedantieji solistai Kristina Gudžiūnaitė ir Ignas Armalis. Dar vienu NDT II trupei pastatytu spektakliu – Alexanderio Ekmano „Kaktusais“ (2010) – nuo praėjusių metų pavasario gali pasigrožėti ir Klaipėdos publika. Ištrauką iš šio šmaikštaus, nuotaikingo, nepaprastai techniško spektaklio atliks šešiolika KVMT baleto trupės šokėjų.
Klasikinį baletą gala koncerte reprezentuos dvi solistų poros iš Rygos ir Vilniaus operos teatrų: Yuliya Brauer ir Darius Florianas Catana iš Latvijos nacionalinės operos bei Olesia Šaitanova ir Jonas Laucius iš Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro. Svečiai iš Estijos nacionalinės operos – baleto solistai Laura Maya y Rosiers ir Jevgenijus Gribas – atliks ištrauką iš 2022 m. šiame teatre pastatyto vyresniosios kartos estų choreografo Tiito Härmo naujo šokio spektaklio „Vakarėjantys namai“ pagal to paties pavadinimo Eduardo von Keyserlingo romaną ir Gustavo Mahlerio muziką. Ta pati pora atliks ir Laura’os Maya’os y Rosiers miniatiūrą „Cries and Whispers“ pagal Henry’io Purcello muziką. Dar du šiuolaikinės choreografijos numerius pristatys Kauno valstybinio muzikinio teatro šokėjai: buvusi Klaipėdos VMT šokėja, dabartinė Kauno VMT baleto solistė Ana Buchovskaja-Zamulskienė ir Deividas Dulka atliks duetą pagal Philipo Glasso muziką (choraografas Gintaras Visockis), o jauna suomių šokėja Laura Annika Lehtonen, šiuo metu šokanti Kauno VMT baleto trupėje, atliks miniatiūrą „Romansas“ pagal savo tautiečių, sunkiojo roko kvarteto „Apocalyptica“ to paties pavadinimo kūrinį (choreografas Aleksandras Jankauskas).
Klaipėdoje reziduojanti baleto trupė ir jos naujasis meno vadovas Gajus Žmavcas pristatys du naujus choreografo kūrinius (jis pats kūrė ir muziką bei kostiumus): duetą iš spektaklio „Proporcijos paletėje“, pernai sukurto „NRW Junior Ballett“ trupei Dortmunde (Vokietija), kurį koncerte atliks KVMT trupės solistai – „Auksinių scenos kryžių“ praėjusių metų nominantė Anna Chekmarova ir šių metų laureatas Yanas Malakiir miniatiūrą „Loop“ septyniems šokėjams. Kiti du „Auksinio scenos kryžių“ nominantai, KVMT baleto trupės solistai – Oleksandra Borodina ir Romanas Semenenko, drauge su kitais trupės šokėjais atliks ištrauką iš 2021 m. Klaipėdoje atgaivinto Edwardo Clugo šokio spektaklio „Stabat Mater“ (2013) pagal to paties pavadinimo Giovanni Battista Pergolesi kūrinį, kuriame Gajus Žmavcas pirmąkart dirbo su KVMT trupe kaip choreografo asistentas.


PROGRAMA

I dalis

Ištrauka iš šokio spektaklio „Cacti“ (Kaktusai)
Choreografija ir kostiumai: Alexander Ekman
Muzika: improvizacija styginių kvartetui Franzo Schuberto kvarteto Nr. 14 „Mirtis ir mergelė“ Scherzo tema (iš įrašo)
Šviesų dizainas: Tom Visser
Šokėjai: Yuya Aoki, Elly Bruno, Roman Budko, Seojung Yun, Laura Carolina Figueroa Orduz, Elena Filippi, Alina Jazdauskytė, Yuliia Kovalenko, Mykhailo Mordasov, Tymur Orobchenko, Roman Semenenko, Iryna Suslo, Illia Temchenko, Mantas Ūsas, Brayan Steven Valencia Sarmiento, Daria Verovka (Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras)

„Cries and Whispers“ (Šauksmai ir šnabždesiai)
Choreografė Laura Maya y Rosiers
Muzika: Henry Purcell – Didonės arija „When I Am Laid in Earth“ (Kai aš atgulsiu žemėn) iš operos „Didonė ir Enėjas“ (iš įrašo)
Kostiumai: Andrea Fabbri
Šokėjai: Laura Maya y Rosiers, Jevgeni Grib (Estijos nacionalinė opera)

Pas de deux iš Adolphe’o Adamo baleto „Korsaras“
Choreografija: Marius Petipa; choreografas-statytojas Manuel Legris
Muzika: Riccardo Drigo (iš įrašo)
Kostiumai: Luisa Spinatelli
Šokėjai: Olesia Šaitanova, Jonas Laucius (Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras)

„Romansas“
Choreografija: Aleksandras Jankauskas
Muzika: „Apocalyptica“ – „Romansas“ iš albumo „Cult“ (iš įrašo)
Šokėja Laura Annika Lehtonen (Kauno valstybinis muzikinis teatras)

Duetas iš šokio spektaklioProportions in Palette(Proporcijos paletėje)
Choreografija, muzika ir kostiumai: Gaj Žmavc
Šokėjai: Anna Chekmarova, Yan Malaki (Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras)

„Whispers of Stillness“ (Tykumos kuždesiai)
Choreografija: Elza Leimane
Muzika: Kaspars Kurdeko (iš įrašo)
Kostiumai: Madara Botman
Šokėjai: Yuliya Brauer, Darius Florian Catana (Latvijos nacionalinė opera)

Playground (Žaidimų aikštelė)
Choreografija ir kostiumai: Olivier Coëffard
Muzika: Armand Amar – „Mongolija“ iš muzikos dokumentiniam filmui „Žmogus“ (iš įrašo)
Šokėjai: Chloé Albaret, Olivier Coëffard (Prancūzija)

II dalis

„Loop“ (Kilpa)
Choreografija, muzika ir kostiumai: Gaj Žmavc
Šokėjai: Hokoru Akiyama, Yuya Aoki, Oleksandra Borodina, Yan Malaki, Mykhailo Mordasov, Aurora Ruvoletto, Maho Takami (Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras)

„Gyvenk“
Choreografija: Gintaras Visockis
Muzika: Philip Glass – VI d. „Mišima / Finalas“ iš Styginių kvarteto Nr. 3 „Mišima“ (iš įrašo)
Šokėjai: Ana Buchovskaja-Zamulskienė, Deividas Dulka (Kauno valstybinis muzikinis teatras)

„Skin on Skin“ (Oda ant odos)
Choreografija ir kostiumai: Clémentine Telesfort, Lisard Tranis
Muzika: Otis Jones (iš įrašo)
Šokėjai: Clémentine Telesfort, Lisard Tranis (Ispanija)

Duetas Laimė“ iš baleto „Vakarėjantys namai“
Choreografija: Tiit Härm
Muzika: Gustav Mahler – ištrauka iš Simfonijos Nr. 6 II d. Andante moderato (iš įrašo)
Kostiumai: Maarja Meeru
Šokėjai: Laura Maya y Rosiers, Jevgeni Grib (Estijos nacionalinė opera)

Ištrauka iš šokio spektaklio „Stabat Mater“
Choreografija: Edward Clug
Muzika: Giovanni Battista Pergolesi – „Stabat Mater“ (iš įrašo)
Kostiumai: Jordi Roig
Šokėjai: Yuya Aoki, Elly Bruno, Roman Budko, Anna Chekmarova, Ksenija Jermakova, Yuliia Kovalenko, Mykhailo Mordasov, Tymur Orobchenko, Nijolė Seriožnikova, Iryna Suslo, Illia Temchenko, Mantas Ūsas, Brayan Steven Valencia Sarmiento, Daria Verovka; duetas: Oleksandra Borodina, Roman Semenenko (Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras)

Duetas iš šokio spektaklio „Flesh“ (Kūnas)
Choreografija: Iván Pérez
Muzika: Arvo Pärt, Eric Whitacre (iš įrašo)
Kostiumai: Carlijn Petermeijer
Šokėjai: Kristina Gudžiūnaitė, Ignas Armalis (Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras)

Adagio (pas de deux) iš Adolphe’o Adamo baleto „Žizel“
Choreografija: Jean Coralli, Jules Perrot, Marius Petipa; choreografas-statytojas Aivars Leimanis
Muzika: Adolphe Adam (iš įrašo)
Kostiumai: Ināra Gauja
Šokėjai: Yuliya Brauer, Darius Florian Catana (Latvijos nacionalinė opera)

Bidad
Choreografija: Parvaneh Scharafali
Muzika: Parviz Meshkatian – kūriniai iš albumo „20 kūrinių santūrui“ (iš įrašo)
Kostiumas: Chloé Albaret, Parvaneh Scharafali
Šokėja Chloé Albaret (Prancūzija)

Choreografas

Gaj Žmavc

Grimo dailininkė

Aira Braždienė

Šviesų dailininkas

Edvardas Osinskis

Informacija:

Premjeros data:

2024-05-17

Trukmė:

~2 val. (su viena pertrauka)

Vieta:

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, salė „Jūra“

Kaina:

50.00 €, 70.00 €, 90.00 €

Artimiausi spektakliai:

Pradžia
45 min.
I dalies pabaiga
30 min.
Pertrauka
II dalies pradžia
45 min.
Pabaiga
Atlikėjai
person profile image
Chloé
Albaret
Šokėja
person profile image
Ignas
Armalis
Baleto šokėjas
person profile image
Yuliya
Brauer
Baleto šokėja
person profile image
Ana
Buchovskaja-Zamulskienė
Baleto šokėja
person profile image
Darius Florian
Catana
Baleto šokėjas
person profile image
Anna
Chekmarova
Baleto šokėja
person profile image
Olivier
Coëffard
Šokėjas, choreografas
person profile image
Deividas
Dulka
Baleto šokėjas
person profile image
Kristina
Gudžiūnaitė
Baleto šokėja
person profile image
Jevgeni
Grib
Baleto šokėjas
person profile image
Jonas
Laucius
Baleto šokėjas
person profile image
Laura Annika
Lehtonen
Baleto šokėja
person profile image
Yan
Malaki
Baleto šokėjas
person profile image
Laura
Maya y Rosiers
Baleto šokėja, choreografė
person profile image
Olesia
Šaitanova
Baleto šokėja
person profile image
Clémentine
Telesfort
Šokėja, choreografė
person profile image
Lisard
Tranis
Šokėjas, choreografas
person profile image
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro
baleto trupės artistai

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Opera

    Data: 2024-12-05

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio


Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.