Aurelija Dovydaitienė
Aurelija Dovydaitienė 1984 m. baigė Panevėžio Jono Švedo pedagoginės muzikos mokyklos Fortepijono skyrių, 1998 m. – dainavimo studijas Klaipėdos universiteto Menų fakultete. 1985–1989 m. koncertavo Lietuvoje, Lenkijoje ir Austrijoje su Ukmergės kultūros centro mišriu choru „Vyturys“ ir sakralinės muzikos ansambliu. Su Klaipėdos mišriu choru „Gilija“ (vad. Remigijus Songaila) dalyvavo konkursuose Anglijoje (V vieta), Graikijoje (I vieta ir Aukso medalis), Vokietijoje. Laisvalaikiu dainininkė rengia pasirodymus su lietuviškos muzikos ansambliu „Ašvina“.
Nuo 1998–2024 m. dirbo Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre (nuo 2002 m. – solistė). Šiame teatre sukūrė apie pusšimtį pagrindinių, epizodinių ir charakterinių vaidmenų operose, operetėse ir miuzikluose. Tarp jų svarbesni: Anina (G. Verdi operoje „Traviata“, 1994); Piktutė (A. Spadavecchia muzikinėje pasakoje „Pelenė“, 1994); Berta (G. Rossini operoje „Sevilijos kirpėjas“, 1996); Misis Higins (F. Loewe miuzikle „Mano puikioji ledi“, 1998); Deveikienė (A. Bražinsko miuzikle „Šnekučiai“, 1999); Misis Peidž (O. Nicolai operoje „Vindzoro šmaikštuolės“, 1999); Goldė, Fruma Sorė (J. Bocko miuzikle „Smuikininkas ant stogo“, 2000); Fransuaza (V. Kuprevičiaus muzikinėje pasakoje „Batuotas katinas“, 2001); Klementina (I. Dunajevskio operetėje „Laisvasis vėjas“, 2001); Senoji dama (V. Konstantinovo muzikinėje pasakoje „Stiklinė pasakaitė“, 2001); Selija Pičem (K. Weillio „Trijų grašių operoje“, 2001); Vyriausioji dama (V. Konstantinovo „Šimtas princesės pabučiavimų“, 2002); Marica Samoši, Hercogienė Cecilė (I. Kálmáno operetėje „Grafaitė Marica“, 2002); Merė Popins (R. M. ir R. B. Shermanų miuzikle vaikams „Merė Popins“, 2003); Madalena (G. Verdi operoje „Rigoletas“, 2003); Sobieska (H. Streckerio zingšpylyje „Taravos Anikė“, 2003);
Madlena Forestjė (V. Lebedevo miuzikle „O, mielas drauge“, 2004); Marcelina (W. A. Mozarto operoje „Figaro vedybos“, 2004); Lola (P. Mascagni operoje „Kaimo garbė“, 2005); Flerdelisė (Z. Liepinio operoje-melodramoje „Paryžiaus katedra“, 2005); Kunigaikštienė Orlovska (J. Strausso operetėje „Šikšnosparnis“, 2006); Auklė (P. Čaikovskio operoje „Eugenijus Oneginas“, 2006); Tangolita (P. Abrahamo operetėje „Balius Savojoje“, 2007); Budelis (A. Kučinsko operoje vaikams „Bulvinė pasaka“, 2007); Ana (J. Strausso operetėje „Vienos kraujas“, 2008);
Žmogus su avimi, Svetimšalė (V. Konstantinovo operoje vaikams „Ką senelis padarys, viskas bus gerai“, 2008); Aušrinė (V. Bartulio operoje „Aušrinė“, 2008); Žiniuonė, Uršulė (G. Kuprevičiaus miuzikle „Veronika“, 2009); Teta Kunigaikštienė (G. Puccini „Sesuo Andželika“, 2011);
Lazanijos auklė (A. Kučinsko operoje vaikams „Makaronų opera“, 2014); Smitė (F. Loesserio miuzikle „Kaip prasisukti versle be didelio vargo“, 2015); Sesuo Marija Regina (D. Goggino miuzikle „Šounuolynas“, 2015); Kernė Berou (F. Wildhorno miuzikle „Boni ir Klaidas, 2016);
Smilius, Laumė ragana (N. Sinkevičiūtės muzikinėje pasakoje „Pasaka be pavadinimo“, 2016); Marta (P. Čaikovskio operoje „Jolanta“, 2016);
Ponia Maknab (R. Mačiliūnaitės operoje „Į švyturį“, 2017); Lauma (G. Kuprevičiaus operoje „Prūsai“, 2018); Senoji dama (L. Bernsteino operetėje „Kandidas“, 2018); Peliukas Penktasis, Apsauginis, Lady Gaga (A. Kučinsko operoje vaikams „Žvaigždžių opera“, 2018); Anė (E. Balsio operoje „Kelionė į Tilžę“, 2019); Viešoji nuomonė (F. Offenbacho operetėje „Orfėjas pragare“, 2020), Vienaakė senė (B. Kutavičiaus operoje „Lokys“, 2022), Ragana (A. Dvořáko operoje „Undinė“, 2022), Vėžlienė Tortila (J. Gaižausko operoje vaikams „Buratinas“, 2022).
Dainavo KVMT teatralizuotose koncertinėse programose „Romansų vakaras“ (2011), „Miuziklų MIXtūra“ (2013), „Išvirkščios dainos“ (Gintaro Gutausko 50-osioms gimimo metinėms, 2018), „Teisingos dainos“ (Vytauto Kernagio 10-sioms mirties metinėms, 2018), „Operetės šventė“ (Stanislavo Domarko 80-mečiui, 2019).