Leo Kulaš
Scenografas, kostiumų dailininkas Leo Kulašas gimė Kroatijoje 1960 m. Studijavo kostiumo ir mados dizainą Belgrado dailės akademijoje (Serbija). Pirmas jo darbas teatre – kostiumai G. Verdi operai „Nabukas“ (rež. Paolo Magelli), pastatytoje 1983 m. Splito vasaros festivalyje. Vėliau sukūrė kostiumus daugiau kaip 200 teatro, operos, baleto spektaklių, filmų ir televizijos projektų visoje Europoje. L. Kulašas bendradarbiavo su daugeliu žymių režisierių pagrindiniuose Europos teatruose, tarp jų – Hanoverio valstybinėje operoje, „Thalia“ valstybiniame teatre Hamburge, Aukštutinės Austrijos žemės teatre Lince, Vienos valstybinėje operoje, Latvijos nacionalinėje operoje, Maskvos Didžiajame teatre.
Už kostiumus Tomažo Panduro „Dieviškosios komedijos“ (1994) pastatymui Slovėnijos nacionaliniame teatre Maribore pelnė Mariboro teatro festivalio ir Prešerno fondo apdovanojimus. 2008 m. už kostiumus spektakliui „Kėtchen iš Heilbrono, arba Išbandymas ugnimi“ (rež. François Michel Pesenti) Slovėnijos nacionaliniame teatre Liublianoje vėl pelnė Mariboro teatro festivalio apdovanojimą. Vienas naujausių dailininko darbų – 2020 m. Sofijos operos teatre (Bulgarija) sukurti kostiumai miuziklui „Vargdieniai“ ir R. Strausso operai „Elektra“.
Daugiau kaip dvidešimt metų tęsiasi dailininko bendradarbiavimas su choreografu Edwardu Clugu. L. Kulašas sukūrė kostiumus jo ankstyviesiems, choreografą išgarsinusiems baletams „Tango“ (1998) ir „Radio & Juliet“ (2005), o pastaraisiais metais – „Patterns in ¾“ (2019) Štutgarto baletui, „Carmina burana“ (2019) Kanados Didžiajam baletui Monrealyje ir „Aperture“ (2019) Nyderlandų šokio teatro trupei.