Marko Japelj
Nuo 1986 m. dirbdamas kaip laisvai samdomas scenografas, Marko Japeljis sukaupė solidų kūrybinį bagažą, kuriame – per 200 spektaklių Slovėnijoje ir svetur. Studijuodamas architektūrą Liublianoje, sukūrė pirmąjį scenovaizdį spektakliui pagal Henriko Ibseno „Hedą Gabler“ Liublianos teatro, radijo, kino ir televizijos akademijoje (AGRFT). 1987 m. debiutavo profesionaliame teatre, sukūręs scenografiją Antono Čechovo pjesės „Trys seserys“ pastatymui Mariboro nacionaliniame dramos teatre. Vėliau bendradarbiavo statant dramos, operos, baleto ir šiuolaikinio šokio spektaklius Slovėnijos nacionaliniuose teatruose, Kroatijos nacionaliniuose teatruose Zagrebe ir Rijekoje, Belgrado (Serbija) ir Podgoricos (Juodkalnija) nacionaliniuose teatruose, Rumunijos nacionalinėje operoje, Slovakijos nacionaliniame teatre, Ciuricho operos teatre (Šveicarija), Novosibirsko operos ir baleto teatre (Rusija), Aalto teatre Esene, Augsburgo, Vupertalio, Dortmundo valstybiniuose teatruose (Vokietija), Flandrijos karališkojo baleto trupei Antverpene (Belgija), Latvijos nacionalinėje operoje, Nyderlandų šokio teatre 1 Hagoje, Meco operos teatre (Prancūzija), Vakarų Australijos ir Kanados Didžiajai baleto trupėms.
Nuo 1998 m. bendradarbiauja su choreografu E. Clugu, sukūrė scenografiją jo šokio spektakliams „Tango“, „Lacrimas“, „Radio & Juliet“, „Architecture of Silence“, „Prêt-à-Porter“, „Watching others“, „Hill Harper’s Dream“, „Chamber Minds“, „Šventasis pavasaris“, „Peras Giuntas“, „Hora“, „Proof“, „Faustas“, „Kekec“, „Petruška“, „Patterns in ¾“, „Carmina Burana“, „Aperture“, „Source“ ir kt.
Už šiuos ir kitus darbus teatre pelnė keletą apdovanojimų. 1995–1997 m. buvo Vienos taikomųjų menų akademijos vizituojantis profesorius bei Teatro ir kino scenografijos katedros vadovas.