Taurūnas Baužas

Taurūnas Baužas (g. 1990) – šokėjas, choreografas, režisierius, pedagogas. 2013 m. baigė choreografijos studijas Klaipėdos universiteto Menų fakultete, 2017 m. ten pat įgijo šokio magistro laipsnį. 2012 m. pagal „Erasmus“ studentų mainų programą studijavo šokį Turku menų akademijoje (Suomija).

2013–2022 m. dirbo Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto trupėje. Šiame teatre šoko kordebalete, sukūrė vaidmenų šokio spektakliuose ir miuzikluose, tarp jų svarbiausi – Platūnas „Altorių šešėly“ (chor. Aurelijus Liškauskas, 2014), Gintas „Divizijoje“ (chor. Aurelijus Liškauskas, 2015), Džonas ir Arčis F. Wildhorno miuzikle „Boni ir Klaidas“ (rež. Rūta Bunikytė, 2016), Ilarionas šokio spektaklyje „Žizel“ (chor. Donatas Bakėjus, Mantas Černeckas, 2017), Vagneris šokio spektaklyje „Faustas“ (chor. Robert Bondara, 2021), Tėvas Lorencas S. Prokofjevo balete „Romeo ir Džuljeta“, 2021). Sukūrė choreografiją Ramūno Kaubrio režisuotoms vienaveiksmėms G. B. Pergolesi operoms „Tarnaitė ponia“ (2015) ir „Livjeta ir Trakolas“ (2016). Dalyvavo KVMT šokėjų kūrybinių dirbtuvių projekte „Dėmesio! Baletas“, kuriame pristatė savo sukurtas choreografines miniatiūras „Exit“, „Danse sacrale“ (2021), „Antano Garšvos portretas“, „The One“ ir „Žvaigždutė“ (2022).

Nuo 2016 m. dirba Klaipėdos vaikų operos studijoje, kur moko vaikus šokio ir sceninio judesio, režisuoja studijos renginius ir spektaklius. 2017–2020 m. taip pat bendradarbiavo su Klaipėdos lėlių teatru kaip choreografas ir aktorius, sukūrė choreografiją lėlių spektakliui suaugusiems „Malina“ (rež. Aušra Bakanaitė, 2017), judesio ir objektų spektakliams „Viens, du – kur tu?“ (rež. Donatas Savickis, 2018), „Meistras“ (rež. Gintarė Radvilavičiūtė, 2019). Nuo 2022 m. dirba Klaipėdos licėjaus direktoriaus pavaduotoju kultūrinei ir socialinei veiklai ir Nidos kultūros ir turizmo informacijos centro „Agila“ meno vadovu.

Nuo 2010 m. T. Baužas reiškiasi kaip nepriklausomas choreografas, eksperimentuoja su įvairiomis meninės raiškos formomis ir žanrais, jungdamas šokio, dramos, japonų kabuki teatro elementus. 2014 m. Klaipėdoje debiutavo šokio spektakliu „Spalio tylėjimas“, už kurį iš karto buvo nominuotas Klaipėdos teatralams skiriamu apdovanojimu „Padėkos kaukė“. Už geriausią choreografiją tam pačiam apdovanojimui buvo nominuoti ir keli vėlesni T. Baužo darbai: „Pradžioje buvo Kafka“ (2015), „Faustas“ (2016). Pastaruoju metu choreografą ypač traukia šokio jungčių su kino medija teikiamos galimybės, kurias jis žvalgo tokiuose kūriniuose kaip trumpo metro šokio filmas „Dance Dialogues“ (2021) ir kino performansas „Garšva“ (2023).

Taurunas-Bauzas
2024–2025 m. SEZONAS
Atgal į viršų