Rosana Štemanetian
Rosana Štenamentian 2008 m. baigė fortepijono klasę Klaipėdos Juozo Karoso muzikos mokykloje. 2011 m. baigė Klaipėdos Stasio Šimkaus konservatoriją, kur įgijo solinio dainavimo specialybę. Klaipėdos universiteto Menų fakultete (dabar LMTA Klaipėdos fakultetas) baigė solinio dainavimo bakalauro (2015) ir magistro (2017) studijas. 2017 m. žinias tobulino Birštono vasaros menų akademijoje, 2018 m. dalyvavo Sibylla Rubens vedamų kamerinio dainavimo meistriškumo kursų programoje.
2014 m. tarptautinio forumo „Muzikos atlikimas ir pedagogika“ konkurso bei 2015m. II-ojo tarptautinio Mykolo Kleopo Oginskio konkurso „Kūrybos perlai“ II vietos laureatė. IX tarptautinio solistų konkurso „Jaunieji maestro 2017“ bei XI tarptautinio S. I. Savshinsky vardo jaunųjų atlikėjų konkurso (2020) pirmosios vietos nugalėtoja.
Nuo 2019 m. – Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistė. Šiame teatre sukūrė keliolika vaidmenų operose, operetėse ir miuzikluose, tarp jų svarbiausi: Livjeta (G. B. Pergolesi operoje „Livjeta ir Trakolas“), Rozina (G. Rossini operoje „Sevilijos kirpėjas“), Džaneta (G. Donizetti operoje „Meilės eliksyras“), Nomeda (G. Kuprevičius operoje „Prūsai“), Cerlina (W. A. Mozarto operoje „Don Žuanas“), Hodelė (J. Bocko miuzikle „Smuikininkas ant stogo“), Kupidonas (J. Offenbacho operetėje „Orfėjas pragare“), Žvaigždė (A. Kučinsko operoje vaikams „Žvaigždžių opera“), Traškutis su paprika (A. Kučinsko operoje vaikams „Bulvinė pasaka”), Sesuo Marija Leonarda (D. Goggino miuzikle „Šounuolynas“), Pirmoji laumė (A. Dvořáko operoje „Undinė“), Elzė Jankutė (istorijų operoje „Klaipėda“). Dalyvauja KVMT teatralizuotose koncertinėse programose „Ispaniškoji sarsuela”, „Štrauso muzikos sūkury“, „Operetės šventė“, „Vasaros atspindžiai“, „Aš – senas jūrininkas“, „Vivat kava!“ (Lizchen / Serpina G. B. Pergolesi operoje „Tarnaitė ponia“ ir J. S. Bacho „Kavos kantatoje“).
Kaip solistė koncertavo su chorais „Polifonija“, „Aukuras“, „Virgo“, „Dangė“, „Dagilėlis”, „Gintarėlis“, „Ąžuoliukas“. Jos koncertiniame repertuare – soprano partijos W. A. Mozarto „Karūnavimo mišiose“ ir „Missa brevis“ F-dur, A. Vivaldi „Magnificat“, G. B. Pergolesi „Stabat Mater“, C. Saint-Saënso „Kalėdų oratorijoje“ ir kt. stambiuose vokaliniuose-instrumentiniuose įvairių epochų kūriniuose.
KVMT apdovanojimuose „Pagauk bangą“ pelnė nominaciją „Metų debiutas“ (2018).